جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پرشین بی کلام

دعوت به همکاری از تنظیم کنندگان حرفه ای

مشاهده

 
با درودهای فراوان و عرض خوش آمدگویی خدمت شما عزیزان و علاقه مندان به هنر خوانندگی
 

نکات بسیار مهمی که پیش از خرید و یا بازدید از وبسایت بهتر هست به آن توجه کنید :

۱مجموعه ی ما به نام پرشین بیکلام از سال ۱۳۹۵ در زمینه تهیه و تولید و ارائه ی آهنگ های بی کلام خوانندگان فعالیت میکند و وبسایتی جهت دانلود رایگان آهنگ های بی کلام و خرید آهنگ پیشواز موبایل و خرید پروژه و سورس و از این قبیل نمی باشد .

۲- پشتیبانی فروشگاه پرشین بی کلام و ارتباط با ما فقط داخل وبسایت و از طریق تیکت (درخواست پشتیبانی) انجام می شود .

۳ کلیه آهنگ های بی کلام تنظیم مجدد شده و توسط تیم تنظیم کنندگان ما تهیه و تولید شده و اکثرا جهت استفاده ی هنرمندان و خوانندگان حرفه ای برای اجرای زنده در جشن ها و مهمانی ها و یا بازخوانی  و یا ضبط در استودیو استفاده می شود .( برای آشنایی با تیم هنرمندان ما اینجا بزنید )

۴- تا امروز بیش از  1500 آهنگ بی کلام از ۱۳۰ خواننده تهیه و تولید شده که قیمت هر کدام از آهنگ ها بنا به ویژگی و کیفیت و استفاده و ضبط ساز و …  متفاوت هست . ( میانگین ۷ الی ۶۰ تومان )

۵- قبل از خرید حتما نسخه های دمو را از نظر گام و کیفیت و تمپو و سایر ویژگی ها با دقت بررسی کنید و اگر سوالی دارید ابتدا با بخش پشتیبانی مطرح و سپس خرید کنید . 

۶ فروش فقط به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی شاپرک انجام می شود و نسخه کامل آهنگ بلافاصله پس از پرداخت قابل دانلود می باشد ( فروش به صورت کارت به کارت در حال حاضر میسر نمی باشد – هموطنان خارج از کشور با ایمیل persianbikalam@yahoo.com می توانید در ارتباط باشید  )

۷ دستگاه های آیفون (Iphone) امکان دانلود آهنگ از طریق لینک را ندارند ، لذا یا از سایر دستگاه ها برای خرید استفاده کنید و یا اگر امکان خرید با دستگاه دیگری را ندارید داخل وبسایت یک روش برای دانلود آهنگ با گوشی های آیفون آموزش داده شده که برای مشاهده اینجا بزنید .

۸ آهنگهای بی کلام موجود در فروشگاه برای خوانندگان آماتور و جهت تمرین و سرگرمی و … ممکن هست مناسب نباشد و هنگام اجرا دچار مشکل شوند و پیشنهاد می کنیم اگر آماتور هستید فقط از آهنگ های کارائوکه استفاده کنید زیرا در این آهنگ ها صدای خواننده کمی مشخص هست و میتواند راهنما باشد و برای تمرین نیز مناسب هست . ( برای مشاهده صفحه کارائوکه ها اینجا بزنید )

با سپاس فراوان از توجه شما

لینک های مهم و کاربردی : 

 مشاهده آموزش خرید آنلاین

مشاهده اسامی آرشیو خوانندگان

ورود به بخش درخواست پشتیبانی (تیکت)



و اما پاسخ های کامل و جامع :

در ادامه این صفحه تلاش شده سوالات متداولی که از طرف شما عزیزان در طی این چند سال برای ما ارسال شده را به صورت کامل و جامع پاسخ بدهیم و برای مشاهده پاسخ هر کدام از سوالات فقط کافی هست روی آن سوال بزنید تا پاسخ کامل نمایش داده شود ؛ لذا خواهشمندیم قبل از ارتباط با تیم پشتیبانی ، با صبوری موارد زیر را بررسی و مطالعه فرمایید و در صورتی که پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نکردید با ما از طریق راه هایی که در پایین اطلاع داده شده در ارتباط باشید .

 

مجموعه ی ما به نام پرشین بیکلام از سال ۱۳۹۵ در زمینه تهیه و تولید و ارائه ی آهنگ های بی کلام خوانندگان فعالیت میکند و وبسایتی جهت دانلود رایگان آهنگ های بی کلام و خرید آهنگ پیشواز موبایل و خرید پروژه و سورس و MIDI و از این قبیل نمی باشد و آهنگهای فروشگاه ما مناسب اجرای زنده برای خوانندگان حرفه ای و برای استفاده در مراسم ها و جشن ها و مناسبت ها و همینطور اجرا و ضبط در استودیو و یا ضبط شخصی ارائه می شود .

ما در این زمینه با تنظیم کنندگان مختلفی به صورت منظم همکاری و شامل یک تیم تنظیم کننده هستیم که به صورت منظم آهنگ های درخواستی و یا سفارش داده شده را تهیه و تولید می کنند و داخل فروشگاه نیز قرار می گیرد که تا به امروز در آرشیو بی کلام ما بیش از ۱۵۰۰ آهنگ بی کلام از حدود ۱۳۰ خواننده مختلف تهیه و تولید شده و به صورت آماده موجود هست

برای آشنایی بیشتر با تیم هنرمندان ما اینجا بزنید

شما علاقه مندان و خوانندگان عزیز می توانید داخل وبسایت و بخش های مربوطه حدود یک دقیقه ابتدای آهنگ مورد نظر خود را به صورت رایگان و آنلاین بشنوید و از نظر کیفیت و گام و سایر مسایل فنی بررسی کنید و سپس در صورت تمایل نسخه کامل را به صورت آنلاین خرید کنید و بلافاصله پس از پرداخت می توانید نسخه کامل آهنگ خریداری شده را به راحتی دانلود کنید .

پس از پرداخت به صفحه ای مشابه زیر هدایت میشوید : 

فروش آهنگ فقط به صورت آنلاین انجام می شود و قیمت هر آهنگ نیز از حدود ۷ هزار تومان ( برای کارائوکه ها ) و تا حدود  60 هزار تومان ( برای تنظیم مجدد ها ) بنا به کیفیت و استفاده یا عدم استفاده از ساز زنده و سایر مسائل تکنیکی متفاوت هست .
از طریق لینک زیر میتوانید اسامی خوانندگان را مشاهده کنید و نسخه های دمو را به صورت رایگان بشنوید و در صورت تمایل نسخه کامل را به صورت آنلاین تهیه و بلافاصله دانلود کنید .

مشاهده اسامی خوانندگان

همینطور برای مشاهده آموزش خرید آنلاین روی لینک زیر بزنید :

آموزش خرید آنلاین

به دلیل اینکه در طی این سالها این پرسش بارها و بارها به صورت روزانه مطرح شده , ما یک مقاله مفصلی در این زمینه تهیه و ارائه کردیم که میتوانید از طریق لینک زیر مشاهده فرمایید : 

برای مشاهده مقاله چه جوری آهنگ رو بیکلام کنم اینجا بزنید 

آهنگی که خواننده در استودیو ضبط و سپس منتشر میکند , نسخه بی کلام آن به همراه آهنگ هیچگاه منتشر نمیشود , تنها تعداد بسیار بسیار کمی از آهنگ های اصلی توسط خود خواننده در آلبوم به صورت بیکلام هم منتشر شده که بر فرض خوانندگان معروف شاید آهنگ هایی که به صورت بیکلام منتشر کردند در حد تعداد انگشت های یک دست باشد ! و  اگر آهنگی به این صورت منتشر شده باشد داخل اینترنت به سادگی و رایگان قابل دسترسی هست  , لذا کلیه آهنگ های فروشگاه همگی مجدد توسط یک تنظیم کننده تهیه و از نو تنظیم شدند که ممکن هست بسیار شبیه آهنگ اصلی باشد , ممکن هست در نسخه تنظیم مجدد قسمت هایی که ملودی هست و صدای خواننده نیست از آهنگ اصلی برداشته شده باشد و سایر قسمت ها مجدد تنظیم شده باشد و یا کلا از ابتدا تنظیم شده باشد و حتی ممکن هست  تفاوت هایی از نظر گام و سبک و ... بنا به سفارش داشته باشد که به همین دلیل از برخی آهنگ ها چندین ورژن داخل فروشگاه با سبک ها و گامهای مختلف قرار گرفته و نسخه های دمو داخل سایت قرار گرفته تا قبل از خرید نسخه های دمو از نظر گام و کیفیت و سبک و ... با دقت بررسی شود .
گفتنی هست تنها آهنگ هایی که در جلوی نام آنها نوشته شده " کارائوکه " و یا " karaoke  " به روش نرم افزاری بیکلام شدند و این عمل روی آهنگ اصلی انجام شده که در این روش صدای خواننده هیچگاه به صورت کامل حذف نمیشود و همینطور قیمت این آهنگ ها به مراتب از آهنگ هایی که مجدد تنظیم شدند پایین تر هست .

پس در مجموع همگی آهنگ هایی که جلوی آنها  کارائوکه نوشته نشده تنظیم مجدد هستند . 

اگر علاقه مند هستید در مورد کارائوکه بیشتر بدانید روی لینک زیر بزنید :

کارائوکه چیست ؟ 

آهنگ های تهیه شده در فروشگاه ما مناسب عزیزانی هست که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت میکنند و از آهنگ ها برای اجرای زنده در مراسم ها و جشن ها و ... استفاده میکنند و مجموعه ی  ما با هنرمندان و تنظیم کنندگان زیادی همکاری میکند که آثار تهیه و تولید شده آنان داخل فروشگاه نیز قرار میگیرد و از بابت هر فروش مستقیما سهم تنظیم کننده نیز واریز میشود و همانطور که احتمالا در جریان هستید  برای تهیه و تنظیم تک تک این آهنگ ها روزها زمان و انرژی و دانش و تخصص و همینطور از  تجهیزات مناسب استفاده شده و هیچ راه حل جادویی یا نرم افزار خاصی نیست که با آن به راحتی بتوان نسخه بیکلام آهنگ را به دست آورد , لذا قیمت ها بر مبنای کیفیت آهنگ ها بررسی و قیمت گذاری میشود . فروشگاه های مشابه که آهنگ های زیادی را در قالب پکیج با قیمت های پایین به فروش میرسانند در واقع فروشنده آرشیو هستند و تولید کننده و تنظیم کننده نیستد و  به مرور آهنگ های موجود  در اینترنت را که از سالهای گذشته به رایگان در سایت ها و وبلاگ های مختلف قرار گرفته را جمع آوری و دانلود کردند و در قالب آرشیو و پکیج به فروش میرسانند ولی آهنگ های موجود در سایت پرشین بی کلام همگی انحصاری و تولید خود مجموعه میباشد و با بهترین کیفیت و حرفه ای ترین تنظیم ارائه میشود .

آهنگ های پاپ بنا به ویژگی آنها تنظیم مجدد آثار با استفاده از شبیه سازی صدای سازها با الگوهای کامپیوتری امکان پذیر هست و اکثرا نیاز به ضبط تک تک سازها نیست ( مگر در موارد خاص ) و در نهایت یک ساز مثلا گیتار یا ویولون و ... زنده تهیه و ضبط میشود و در مجموع هزینه تولید آن نسبت به موسیقی های اصیل ایرانی بسیار بسیار کمتر هست و میتوان تهیه و ارائه کرد .

ولی آهنگ های سنتی و اصیل ایرانی بنا به ویژگی های خاص برای تهیه ی آنها حتما میبایست از ضبط سازهای زنده استفاده کرد که برای این امر نیازمند همکاری و نوازندگی چندین هنرمند میباشد که شامل هزینه ی دستمزد نوازنده و هزینه ضبط در استودیو و هزینه های میکس و …. شامل میشود که حدودا حداقل و در کمترین حالت حدود یک میلیون و نیم الی دو میلیون و نیم هزینه ی تهیه یک آهنگ بیکلام معمولی میشود  و آهنگهایی که نیاز به ارکستر دارند چندین برابر این مبلغ مورد نیاز هست , سپس طبیعتا اینگونه آهنگ ها که هزینه ی تولید بسیار بالاتری دارند میبایست در فروشگاه با قیمت های بسیار بیشتری نسبت به آهنگ های پاپ قرار بگیرد که طبق تجربه ی این چندین سال , علاقه مندان به این گونه آهنگ های بیکلام که حرفه ای فعالیت کنند و از خرید اینگونه کار ها استقبال کنند بسیار محدود هست و در نهایت حتی هزینه های تولید هم به دست نخواهد آمد لذا اگر ما شخصا هزینه های تولید اینگونه آثار را بر عهده بگیریم همانطور که عرض شد طبق تجربه حتی هزینه ی تولید هم برنخواهد گشت و متاسفانه ما هم بودجه ی جادویی و حمایت از جای خاصی هم نمیشویم که این هزینه ها را بپردازیم و ما هم هنرمندانی ساده و معمولی هستیم که در این شرایط دشوار در تلاش برای فعالیت هستیم .

ولی اگر شخصی علاقه مند بود و تمایل و آمادگی به هزینه های چند میلیونی برای سفارش اینگونه کارها داشت با اشتیاق در خدمت هستیم و سفارشات پذیرفته میشود و قطعا که جای آهنگ های بیکلام سنتی و اصیل ایرانی بسیار خالی هست .

وب سایت ما دارای نماد اعتماد الکترونیک و همینطور دارای گواهینامه اعتماد از درگاه های معتبری مانند زرین پال و نکست پی میباشد که همگی در پایین سایت قابل مشاهده هست و با کلیک روی آن میتوانید صحت آن را بررسی فرمایید

توجه داشته باشید که آهنگ های ما به این منظور تهیه نشده و برای شما مناسب نیست !  در حال حاضر آهنگهای ما برای استفاده خوانندگان آماتور نیز میتواند مفید نباشد و ما هیچ خدمات آموزشی پس از خرید آهنگ و غلط گیری و ... ارائه نمیکنیم , لذا برای تمرین و یا سایر استفاده هایی که در بالا اشاره شد از طریق وبسایت های دیگر میتوانید جستجو و اقدام کنید و سایت های زیادی در این زمینه فعال هستند .

از آنجایی که آهنگ های موجود در فروشگاه تنها ویژه استفاده خوانندگان محترم هست و احیانا برای خرید و فروش شخص ثالث ارائه نمیشود و کلیه ی حقوق مادی و معنوی آثار محفوظ می باشد , فروش به صورت آرشیو و تعداد بالا میسر نیست .

اگر آهنگ مورد نظر خود را جستجو کردید و پیدا نکردید روی دکمه ی زیر بزنید به صورت کامل توضیح داده شده :

درخواست آهنگ

کلیه آهنگ ها در پنل کاربری و قسمت " سوابق خرید " قابل مشاهده و دانلود مجدد میباشد . همچنین در صورت هر گونه مشکل  از طریق درخواست پشتیبانی ( تیکت ) با تیم پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید.

ورود به بخش درخواست پشتیبانی (تیکت)

 

گوشی های آیفون قابلیت دانلود آهنگ از طریق لینک دانلود را ندارند , ولی ما یک روش دانلود آهنگ برای گوشی های آیفون آموزش دادیم که میتوانید روی عکس زیر بزنید و مشاهده فرمایید و از همین روش برای خرید و دانلود آهنگ از فروشگاه نیز میتوانید استفاده کنید  :

گام آهنگ ها را با برنامه های بسیاری که برای اندروید و آیفون موجود هست و یا از طریق سایت https://transposr.com می توانید به صورت آنلاین تغییر دهید ولی پیشنهاد ما برای حداقل افت کیفیت نهایت تغییر تا یک و نیم پرده می باشد .

شما میتوانید با توجه به توضیحات ارائه شده در لینک زیر نمونه آثار خود را برای ما ارسال کنید تا بررسی شود

دعوت به همکاری از تنظیم کنندگان

شما میتوانید از طریق ایمیل زیر با ما در ارتباط باشید تا هماهنگی های لازم انجام شود :

persianbikalam@yahoo.com

 

کانال تلگرام پرشین بیکلام

پیج اینستاگرام پرشین بیکلام

 

همچنین شما عزیزان میتوانید نظرات ، دیدگاه ها و سوالات خود را  در پایین بنویسید و برای ما ارسال کنید تا بررسی و پاسخ داده شود

 

اشتراک
اطلاع رسانی
guest

72 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
یحیی

سلام وقت بخیر
من اهنگ چندین اهنگ قبل عید خریداری کرده بودم و دانلود کردم اما الان اوم گوشی که دانلود کردم دردسترس نیست چطوری اهنگ رو دوباره دانلود کنم ؟
چون قسمت پنل دانلود هم خالی بود ممنون میشم راهنمایی کنید

support_admin

با درود
اگر قبل از دی ماه سال 1401 خریداری کردید در سیستم فروشگاه وبسایت ID Pay انجام شده و میبایست توسط ارتباط با پشتیبانی و ارائه اطلاعات خرید مانند کد پیگیری آهنگ های خریداری شده خود را مجدد دریافت کنید

میثم

سلام در صورت خرید آهنگها میشه بعداز ضبظ اون ها رو توی پیج اینستا گذاشت؟

support_admin

با درود ، بله حتما

Hjl

سلام
ممنون میشم اهنگ بی کلام سرود مهد شیران رو بزارید

پرهام

چرا ریمیکس پلی بک نمی‌ذارید؟

مدیر دپارتمان

با درود ، داخل جستجو سرچ کنید رمیکس های زیادی قرار گرفته

مهران

درود برشما وقت بخیر همین‌الان آهنگ‌ امید گلپوش ۲رودان کردم دور سوم مشکل داره چیکار باید بکنم

مدیر دپارتمان

با درود ، با بخش پشتیبانی فروشگاه از طریق آدرس زیر در ارتباط باشید :

https://persianbikalam.org/my-account/tickets/

محسن آراسته

آهنگها خوبن ولی قیمتهاتون خیلی بالاس
چون ما چند آهنگو دوست داریم نه یک آهنگو و به خاطر قید همشونو میزنیم
لطفاً قیمتها رو ارزن تر بزارین
آخه تو این هیرو ویری و گرونی مردم دلشون بااین آهنگها خوش میشه خدا رو خوش نمیاد دلشونو بشکنید🙏💐

مدیر دپارتمان

با درود و سپاس از درج نظر ، به صورت مفصل در این زمینه داخل وبسایت و بخش سوالات متداول پاسخ داده شده ولی به صورت خلاصه عرض میکنم خدمت شما که مجموعه ی ما بر خلاف بسیاری دیگر از مجموعه های مشابه ، تولید کننده و تهیه کننده آثار هستیم و با تعداد زیادی از تنظیم کنندگان و هنرمندان همکاری میکنیم و برای هر یک از آهنگ ها روزها زمان و تجربه و تجهیزات گران قیمت استفاده شده و به این دلیل ما مثل بسیاری از سایت ها که فقط جمع اوری کننده بیکلام از اینترنت هستند و اکثرا… مشاهده ادامه ... »

Ali

سلام، خسته نباشید. من براى شما قبلاً هم ایمیل فرستادم ولى جوابى دریافت نکردم. من خارج از کشور زندگى میکنم و میخواهم بدانم چگونه میتوانم از خارج از کشور، از ترانه هاى وب سایت شما خریدارى کنم.

با آرزوى سلامتى، منتظر جواب شما هستم

مدیر دپارتمان

با درود
در حال حاضر فقط میتوانید از طریق دوستان و آشنایان داخل کشور خرید های خود را انجام دهید

Mh.v

سلام من یک اهنگ و تهیه کردمو خوندم اما اسم تنظیم کننده رو نمیدونم چه کنم

مدیر دپارتمان

با درود ، نام آهنگ را بفرمایید تا بررسی شود

حسام الدین اسماعیل زاده

علاقه زیاد به خواننده دارم کنسرت بزارم ترکیه استانبول باکو عراق عربستان ایزمر آنتالیا آلمان هلند انگلستان کاندا استانبول هلند ترکیه باکو انگلستان الریاض سعودی دبی آمریکا ایران خارج از کشور کنسرت بزارم نازلی دلبر عربی فارسی ترکی بندری عراقی ایران استرا رشت تهران انزلی تبریز مازندران باسمنج زنجان مشهد خراسان رضوی سندج یاسوج کرج مازندران کنسرت بزارم استرا بزارم 09144269447 خواننده حسام الدین اسماعیل زاده نازلی دلبر لبه بارون چه گلبارون فارسی ترکی عربی کنسرت ایران بزارم پاپ کنسرت بزارم 09144269447 خواننده حسام الدین اسماعیل زاده 09144269447 زنگ بزنید واتساپ اینستگرام تلگرام ایمو گزاشتم آشنایان فامیلان همه ببینند خواننده… مشاهده ادامه ... »

ban

سلام من آهنگ سبب شادمهر ورژن 2 رو خریداری کردم آیا میتونم ورژن 1 رو که فکر کنم گامش فرق داشته باشه رو به صورت رایگان بگیرم؟

مدیر دپارتمان

با درود ، متاسفانه خیر ولی امکان تغییر گام تا یک و نیم پرده میسر هست ، در صورت تمایل برای بخش پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید

سیف اله شیروانی خواننده موسیقی سنتی

سلام به هنرمندان گرامی ترانه های نامهربونی وبنفشه از هایده رو به صورت بدون صدا با کیفیت اصلی میخواستم

رسول شهیار

درود دوست عزیز و هنرمندم.ببخشید من چند تا اهنگ خریداری کردم که متاسفانه الان گمش کردم چطور میتونم بگیرمشون

مدیر دپارتمان

درود بر شما ، میتوانید با بخش پشتیبانی ما در ارتباط باشید

Last edited 10 months ago by support_admin
اردشیرقاسمی

سلام وخدا قوت .عرضی داشتم اینکه هزینه ساخت آهنگ خونه ازداریوش خارج از نوبت وبطورخصوصی چقدر میشودبدون ساز زنده وصرفادیجیتالی ممنون وتشکر..

مدیر دپارتمان

با درود و سپاس ، در این زمینه باید از طریق تیکت با پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید تا آهنگ مورد نظر شما توسط تنظیم کنندگان بررسی و هزینه ی آن اعلام شود

Forugh

میدونم هنر شما قیمت نداره ولی برای ما که همیشه رایگان دانلود کردیم یکم مبلغ زیاد هستش.. نمیشه یکم تخفیف بدید؟ 😢 واقعاً به شنیدن این موزیک ها نیاز دارم.

erfan

سلام اگه میشه آهنگ محال شادمهرم تنظیم کنید❤

اردشیر قاسمی

سلام ودورد بیکران. باز مزاحم همیشگی.
میخواستم بنده حقیر که بیشتر متقاضی آثارداریوش هستم .بخاطراینکه هربار سوال نپرسم کی آهنگهای جدید داریوش در آرشیو گذاشته میشود.وهمچنین شناخت بیشتر ما .راهی هست که بشود زمان مشخصی از طرف شما جهت آگاهی ما اعلام شود؟اگه منو آگاه بفرمائید در پبشبرد اهداف ما کمک بزرگی کرده اید ممنون و متشکرم

مدیر دپارتمان

با درود ، داخل پیج اینستاگرام ما اطلاع رسانی میشود .