جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پرشین بی کلام

دعوت به همکاری از تنظیم کنندگان حرفه ای

مشاهده

 

جلسات آموزشی آنلاین موسیقی شامل انواع ساز و آواز

با درود خدمت عزیزان و همراهان خوب پرشین بیکلام

همانطور که قبلا اطلاع داده بودیم ، مجموعه ی پرشین بیکلام در زمینه ی آموزش های آنلاین موسیقی  ( شامل انواع ساز و آواز ) نیز از این پس در خدمت شما علاقه مندان خواهد بود .

کلاس های آموزشی آنلاین در زمینه های مختلف مانند آموزش آواز و صداسازی و همینطور آموزش انواع ساز مانند گیتار و سه تار و پیانو و … توسط اساتید با تجربه و توانمند به صورت آکادمیک و تخصصی و پایه ای ، با استفاده از متدهای آموزشی مناسب  برگزار خواهد شد و به مرور سازهای جدید و همینطور آموزش های جدید نیز اضافه خواهد شد .

شما علاقه مندان در همین صفحه میتوانید دوره های مختلف و اساتید مختلف را مشاهده و با وارد شدن به صفحه ی ویژه ی مربوط به هر استاد و دوره ی مورد نظر ، اطلاعات لازم را کسب کنید و در صورت تمایل نسبت به ثبت نام به صورت آنلاین اقدام کنید . ( این صفحه به مرور آپدیت خواهد شد و سازهای جدید و اساتید جدید به آن اضافه خواهد شد )

همچنین از اساتید فعال در زمینه ی موسیقی که دارای تجربه ی آموزش های آنلاین میباشند نیز دعوت به همکاری میشود ، برای اطلاعات بیشتر سوابق و بیوگرافی خود را میتوانید به آدرس ایمیل persianbikalam@yahoo.com ارسال کنید .

 

سایر سازها به زودی …

اشتراک
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments