جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پرشین بی کلام

با تیم هنرمندان پرشین بیکلام بیشتر آشنا شوید :

Kami.J

کامیاب با نام هنری Kami.J در زمینه تنظیم و میکس آهنگ های سبک پاپ،جز،فلامنکو و EDM فعالیت میکند ، مسلط به تئوری‌موسیقی در‌ مباحث گام ، ریتم شناسی وزن خوانی سلفژ هارمونی ساز شناسی و … میباشد و همینطور دوره های مهارت تنظیم و میکس را گذرانده و مسلط به نوازندگی سازهای پیانو ، گیتار آکوستیک،گیتار الکتریک،گیتار بیس، سه تار و همینطور تار میباشد که در زمینه تدریس ساز های سه تار و گیتار (پاپ و فلامنکو) نیز هم اکنون فعالیت دارد .از سن ۱۲ سالگی موسیقی را آغاز کرده و در زمینه موسیقی ایرانی و ساز سه تار به سطح بالایی دست یافته است و در کنار آن در سن ۱۵ سالگی گیتار آکوستیک را آغاز کرده است.پس از آن ساز پیانو و گیتار و مباحث آهنگسازی و تنظیم و میکس و مسترینگ را دنبال کرده است.او ساز گیتار کلاسیک را به طور تخصصی در سبک فلامنکو و پاپ مسلط می باشد.
کامیاب (Kami.J) به عنوان تنظیم کننده با پرشین بی کلام همکاری میکند که از گذشته تا به حال آهنگ های بسیاری در وبسایت با نام ایشان به اشتراک گذاشته شده که به عنوان مثال از جدیدترین تنظیم ها میتوان به آهنگ های سنگ قبر آرزو از آرتوش،دوتا دل عاشق از بهنام بانی و …. اشاره کرد

Vahid Melody

وحید با نام هنری Vahid Melody از سال ۸۷ مشغول به نوازندگی کیبورد و از سال ۹۴ مشغول به نوازندگی پیانو میباشد.
آهنگسازی و تنظیم برای شبکه دو، شبکه فارس، شبکه کیش، شبکه اصفهان برای چند ترانه و سرود از قبیل دو قطعه برای نیمه شعبان، شهادت امام حسین، ولادت امام علی، همچنین سرودی بمناسبت تقدیر از پرستاران برای ویروس کوید ۱۹ کرونا (در این قطعه همکار عزیز اقای کامیاب بعنوان نوازنده گیتار هنرنمایی کردند) و … جزو سوابق کاری ایشان میباشد .
وحید ملودی در حال حاضر عضو تیم تنظیم کنندگان پرشین بیکلام میباشد و از کارهای تنظیم مجدد شده توسط ایشان میتوان به آهنگ هایی مثل گل عشق از رضا بهرام و برادر جان و پرستش از داریوش و بسیاری از کارهای دیگر اشاره کرد.

Hossein Alipour

حسین علیپور فعال در زمینه ی تنظیم و میکس . موسیقی را از سن ۱۶ سالگی با نواختن گیتار کلاسیک آغاز کرد و دوره ی کاردانی و کارشناسی خود را در رشته ی نوازندگی سازهای ایرانی گذراند و مسلط به نوازندگی گیتار کلاسیک، گیتار الکتریک، پیانو و سه تار می باشد. او در سبکهای پاپ، رپ، کلاسیک مدرن، موسیقی الکترونیک و موسیقی فیلم فعالیت دارد وآثار او با نام هنری (The Whale) در پلتفرمهای مختلف مانند اسپاتیفای، آمازون موزیک ، اپل موزیک و … موجود است.

Aidin

آیدین ( Aidin ) آهنگساز و تنظیم کننده و نوازنده سازهای کوبه ای مانند درامز و پیانو و کیبورد و همینطور خواننده با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت و اجرای زنده در داخل و خارج از کشور . در حال حاضر به تدریس موسیقی مانند سلفژ و صداسازی و ریتم شناسی نیز مشغول میباشد .
آیدین ( Aidin ) به عنوان تنظیم کننده با پرشین بی کلام همکاری میکند که از گذشته تا به حال آهنگ های بسیاری در کانال با نام ایشان به اشتراک گذاشته شده که به عنوان مثال از جدیدترین تنظیم ها میتوان به آهنگ های ” دل نکن ” از بهنام بانی و ” حواسم نیست ” از بابک مافی و … اشاره کرد .

M.A.R.A.L

مارال ( M.A.R.A.L ) آهنگساز و تنظیم کننده و خواننده سبک پاپ مسلط به پیانو و با سابقه ی چندین سال اجرای زنده در خارج از کشور و سابقه ی مدیریت چند ساله ی استودیو راک ( Rock Studio ) در زمینه های آهنگسازی ، تنظیم و ضبط و میکس و …
مارال ( M.A.R.A.L ) به عنوان تنظیم کننده ، ادمین کانال آموزش خوانندگی و وبسایت، پاسخگویی بخش پشتیبانی فروش و تهیه و تولید اطلاعات آموزشی و اشتراک گذاری منظم آهنگ داخل کانال هم اکنون در حال فعالیت میباشد .

Tohidkz

توحید کاظمی (tohidkz) آهنگساز و تنظیم کننده و فارغ التحصیل رشته موسیقی و عضو رسمی کانون آهنگسازان خانه موسیقی ایران با سابقه ی حدود ۲۰ سال فعالیت در زمینه های نوازندگی و تهیه و تولید موسیقی و همکاری به عنوان تنظیم کننده و آهنگساز با خوانندگان داخل و خارج کشور و همینطور موسس و مدیر وبسایت پرشین بیکلام میباشد .

Persianbikalam

پرشین بی کلام در ابتدای فعالیت خود با نام کانال آموزش خوانندگی در تاریخ ۲۶ دی سال ۹۵ تاسیس شد و در زمینه ی اشتراک گذاری آهنگ بیکلام برای تمرین علاقه مندان و همینطور مطالب آموزشی نوشتاری ، صوتی و تصویری و برگزاری مسابقات و چالش های خوانندگی و همچنین مطالبی برای آشنایی بیشتر با زندگینامه هنرمندان و خوانندگان فعالیت خود را آغاز کرد و سپس در سال ۹۶ وبسایت پرشین بی کلام نیز تاسیس شد و به منظور ارائه خدمات بهتر به خوانندگانی که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند ، فروشگاه آنلاین پرشین بیکلام با قابلیت پرداخت و دانلود آنی آهنگ ، با همکاری هنرمندان و تنظیم کنندگان که برخی از آنان پیش تر معرفی شدند در حال فعالیت و خدمات به خوانندگان حرفه ای و همینطور علاقه مندان می باشد و در آینده نیز با گسترش فعالیت ها در زمینه های مربوطه در تلاش هستیم بتوانیم بهتر و بیشتر در خدمت شما علاقه مندان به هنر خوانندگی باشیم .

کلیپ هایی از نوازندگی ها و تنظیم های بسیار زیبا و دیدنی از تیم هنرمندان پرشین بیکلام :

اشتراک
اطلاع رسانی
guest

24 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
آرام

سلام من ی اهنگ خاص میخوام ی ریمیکس
چجوری میتونم باهاتون ارتباط برقرار کنم

support_admin
زهرا

سلام و سپاس از سایت خوبتون. من تازه با مجموعه شما آشنا شدم و فقط آهنگهای بی کلام مهستی و معین رو گوش دادم و بسیار لذت بردم. یه سوال داشتم از حضورتون. چرا امکان دانلود دموی آهنگ ها وجود نداره؟

support_admin

با درود و سپاس از مهر شما ، داخل کانال تلگرام ما عضو شوید آنجا امکان دانلود نسخه های دمو میسر هست
http://www.t.me/persianbikalamstore

سارا

با سلام. وقت بخیر
سپاس از سایت خوبتون
من چند بار خرید کردم
بسیار راضی بودم.
ولی چند تا آهنگ بی کلام میخوام که در لیست شما نیست میخواستم ببینم اسم آهنگ را بدم میتونیم داشته باشیم؟
آهنگ به جز خدا کسی نیست خانم هایده. آهنگ دروغ نگو آیینه که من هنوز جوونم. خانم هایده
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

مدیر دپارتمان

با درود و سپاس فراوان از مهر شما ، خوشحالیم که راضی بودید ، میتوانید در بخش درخواست آهنگ ثبت کنید تا اگر به حدنصاب رسید تهیه شود ، لینک آنرا در پایین برای شما قرار دادم :
https://persianbikalam.org/%d9%81%d8%b1%d9%85-%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af/

فرشته

شما بی نظیرید..یک دنیا ممنونم بابت کار بزرگ و ارزشمندی که انجام میدید.. خدا قوت

Last edited 1 year ago by فرشته
مدیر دپارتمان

با درود و سپاس فراوان از مهر و همینطور همراهی شما

اردشیرقاسمی

سلام وخسته نباشید نثارتمامی هنرمندان نازنین میخواستم اززحمات دوستان تشکرکنم واینگه آهنگ آهای مردم دنیا داریوش بسیار زیبا بازسازی شده ممنون .میشه مراحل ساختشو ایجا بزارید؟

support_admin

با درود و سپاس فراوان از مهر شما مشتری قدیمی و وفادار ما ، بله حتما به زودی …

Elyas

سلام خسته نباشید.برای اموزش صدا و خوانندگی خواستم ثبت نام کنم ولی قبلش سوال داشتم.بی زحمت به شماره 0915…… پیم بدهید.تشکر

مدیر دپارتمان

با درود ، شما در صورت هر گونه سوال میتوانید از طریق تیکت با پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید :

https://persianbikalam.org/my-account/tickets/

Last edited 1 year ago by support_admin
mohammad hosseinzadeh

salam man dishab 3 ta kar kharid kardam ke 2tash ok bood vali sevomi ke ahange khodahafez az hami boodo bad az pardakht hich liki daryaft nakardam

مدیر دپارتمان

با درود ، اطلاعات خرید خود را برای تیم پشتیبانی از طریق تیکت ارسال فرمایید پیگیری خواهد شد ، با آرزوی موفقیت

محمد

سلام وقت بخیر من اهنگ بدون گلاک دریا دریا از گرشی رضایی میخواستم

مدیر دپارتمان

با درود ، در بخش درخواست آهنگ ثبت بفرمایید ممنون میشم .

edi

درود بر دوستان پرشین موزیک;
ترانه بانو حمیرا را بنام
عاشقم من عاشق دور از دیاری , را میخواهم .
آیا موجود هست یا باید سفارش بدهم؟
ممنونم

مدیر دپارتمان

با درود
روی لینک زیر بزنید تا وارد صفحه ی سفارشات شوید که توضیحات کامل داده شده ، موفق باشید
https://persianbikalam.org/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c-%da%a9%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87-%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%88/

پانیذ

سلام خسته نباشید.
امکانش هست پلی بک آهنگ ملکا محسن چاوشی
و پلی بک آهنگ ایران من همایون شجریان رو بزارید.چون برای مسابقه سرود میخوام و برام مهم هستش و حتی حاضر ب پرداخت هزینه هم هستم

مدیر دپارتمان

با درود و سپاس ، شما میتوانید با پشتیانی فروشگاه در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید :
https://persianbikalam.org/my-account/tickets/

نادر

سلام و وقت شما بخیر . جسارتا من فایل بی کلام قطعه ( مهر ایران ) سالار عقیلی رو میخوام . موجود هست ؟

مدیر دپارتمان

با درود و سپاس ، بله این قطعه داخل فروشگاه موجود هست که لینک آنرا در پایین برای شما ارسال میکنم :
https://persianbikalam.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7/