جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پرشین بی کلام

دعوت به همکاری از تنظیم کنندگان حرفه ای

مشاهده

مقدمه :

خیلی خلاصه و در ابتداعرض کنم اگر شما و یا یکی از دوستانتان احساس میکنید صدای خیلی خوبی دارید و در نتیجه واژه هایی نظیر ” اسپانسر میخوام ( یا میخام ! ) و یا ” سرمایه گذار ( یا گزار ! ) و یا ” حامی مالی و … ” از این قبیل داخل گوگل سرچ کردید متاسفانه گوگل شما را به این سایت ارجاع داده باید به عرض شما برسانم که اشتباهی صورت گرفته و هر چه سریعتر به دنبال نتایج دیگر گوگل بگردید و حتما موسساتی را پیدا خواهید کرد که در این امر مدعی هستند و شدیدا اسپانسر و حامی مالی و حمایت کننده ( همان همایت کننده ! ) کسانی که صدای خوبی دارند خواهند شد و حتما شما را موفق هم خواهند کرد !

پس اگر شما جزو این افراد هستید براتون آرزوی موفقیت میکنم ولی اگر کنجکاو شدید بدانید اصلا این موضوع اسپانسر و اینا چی هست و احیانا با خواندن و مطالعه کردن دشمنی آنچنانی ای هم ندارید و احتمال میدهید ممکن هست نیاز به مطالعه داشتیه باشید از شما دعوت میکنم مطلب زیر را بخوانید و مطمئن باشید این مطالب نه صد درصد درست هست و نه صد درصد غلط و ممکن هست مورد توجه شما قرار بگیرد ، با تشکر از شما که تا همینجا را هم مطالعه کردید .

شرح :

بارها و بارها (به طور میانگین روزی یک یا دوبار داخل ایمیل ) و چند برابر این تعداد در تلگرام کانال آموزش خوانندگی پیام هایی داشتیم نظیر :

معرفی مختصر خود + یک نمونه صدا + در خواست اسپانسر !

( البته گاهی هم نمونه صدا نیست و به این استناد میشود که من صدام خوب هست و مشکلی ندارد فقط اسپانسر لازم دارم !)

این در حالی هست که اینجانب هیچ آگهی ای مبنی بر ” اسپانسری ” و از این قبیل نداشتم و همینطور ندارم .

برای همین تصمیم گرفتم برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی علاقه مندان مطلبی در این زمینه بنویسم و متقاضیان این چنینی را به این مطلب ارجاع بدم تا روزانه زمان زیادی برای پاسخگویی به تک تک عزیزانی که همچین درخواست هایی دارند صرف نکنم .

در ابتدا عرض کنم حقیقت نمیدانم چه چیزی باعث میشود خیلی از علاقه مندان به خوانندگی گمان کنند که اگر یک آهنگ داشته باشند یا صدای خوبی داشته باشند یا دیگران گفته باشند شما اصلا صدات حرف نداره و … میتوانند آنرا ضبط و ارسال کنند و منتظر یک اسپانسر و حامی مالی باشند تا هزینه های مربوط به تهیه آهنگ و آلبوم و مثلا حقوق ثابت و … را به ایشان بپردازد ! و اگر هم پیدا نشد این نتیجه گیری علمی میشود که هیچکسی از من حمایت نکرد و نذاشتن من خواننده بشم پس در نتیجه منم میرم دنبال یه کار دیگه و تا ابد گلایه میکنم که هیچکسی منو حمایت نکرد !

شاید مهمترین عوامل این قبیل تفکر ها یکی از این ها باشد :

برنامه های استعداد یابی و مسابقات خوانندگی تلویزیونی که در نهایت به شخص برنده یک جایزه و یا وعده کمک برای تهیه و تولید آلبوم موسیقی داده میشود و در کنار آن چند برابر در آمد از قبال آگهی ها و … قسمت برگزارکنندگان مسبقه میشود .

( البته در بسیاری از این برنامه ها مشاهده شده که در نهایت چیز زیادی قسمت مقام اول مسابقه نشده و صرفا مسابقه جنبه سرگرمی و نمایشی داشته )

آگهی های داخل روزنامه و یا اینترنت که در متن آگهی نوشته هایی مشابه : اسپانسری صدا و آهنگ رایگان برای خوش صدا ها و …. که بسیار زیاد هست و اگر هنوز علاقه مند هستید در گوگل سرچ کنید پیدا خواهید کرد …

و شاید هم

شنیده هایی از این طرف و اونطرف که اول که برای خواننده شدن یا باید خیلی خیلی پولدار باشی و یا باید زرنگ باشی و بگردی و بگردی و حتی شده سالها بگردی دنبال اسپانسر تا روت سرمایه گذاری کنه و برات آلبوم و کلیپ درست کنه و بعدش واست کنسرت بذازه و خلاصه یه خواننده معروفت کنه !

نمیدانم ولی قطعا این موارد بالا تاثیر گذار بر این طرز تفکر بوده و باور بفرمایید متاسفانه و متاسفانه در دنیای واقعی امری بدیهی هست که هیچ اسپانسر و سرمایه گذاری وجود ندارد که روی یک صدای ناشناخته و تازه کار که حتی اصلا هنوز مخاطبین قابل توجهی ندارد و فعالیت حرفه ای هم نداشته … سرمایه گذاری کند و تمامی اطلاعیه ها و آگهی ها صرفا جنبه تبلیغاتی و متاسفانه سودجویانه دارد و دوستانی که برای پیدا کردن اسپانسر پیگیری داشتند حتما با موسساتی مواجه شدند که به آنها گفتند شما صدایتان اصلا خیلی خوب هست و تا حالا کجا بودید ؟ و ما شدیدا اسپانسر شما میشویم و مثلا ۵۰ در صد هزینه های آلبوم شما را پرداخت میکنیم ! به عنوان مثال به دوست خواننده ما گفته میشود ما از همه برای هر آهنگ ۴ میلیون میگیرم و از شما ۲ میلیون و کلی هم متن های قرارداد که باید امضاء کنید که از نظر حقوقی بسیار بسیار مهم هستند که اگر مثلا شما معروف شدید باید برای ما اینکار ها را بکنید و مثلا تا ۵ سال بدون اجازه ما نباید بخوانید و یا اجرای زنده بکنید و … ( قضاوت اینجور به قول معروف ” اسپانسرینگ ها ” با شما ) پس شخصا به شما توصیه میکنیم به دنبال این موارد نباشید که فقط وقت و سرمایه تلف کردن میباشد ولی اگر خیلی علاقه مند هستید حتما پیگیری کنید و ممنون میشم از نتیجه ما را هم آگاه فرمایید .

به طور خلاصه عرض میکنم بنده در طی حدود ۱۵ سال فعالیت موسیقایی تا به حال شخصی را ندیدم که بدون اینکه خودش تلاش کرده باشه و سختی کشیده باشه و با امکانات کم ولی عشق و مشقت فراوان پله به پله به سوی موفقیت قدم برداشته باشه خواننده یا نوازنده یا آهنگساز و … خوبی شده باشه ، همینطور ندیدم کسی در ابتدای راه خوانندگی و صرفا چون اطرافیان گفتن صدات خوبه توانسته باشه یه اسپانسر پیدا کنه که روش سرمایه گذاری بشه و در نهایت علاقه مند دیروز ما خواننده موفق امروز ما شده باشه ! و متاسفانه باید در این مورد تنها واژه ” توهم اسپانسر ” را به کار ببرم .

و یا متاسفانه این روز ها خیلی ها بر این باورند که علم و تکنولوژی انقدر پیشرفت کرده که دیگر برای خواننده شدن به صدای خوب نیازی نیست و دستگاه ها خودشان صدای خواننده را درست میکنند و الان برای خواننده شدن فقط باید سرمایه گذاری کنی و به اصطلاح باید پولدار باشی خوشتیپ و خوشگل هم باشی تا خواننده بشی یا اینکه اسپانسر داشته باشی تا هزینه های آهنگ و آلبوم و کنسرت و …. رو بده ، که بنده کاملا با این موارد به شدت مخالفم و اعتقاد دارم برای هر کاری ، تاکید میکنم هر کاری عشق به آن کار لازم هست ولی البته کافی هم نیست ، داشتن برنامه و حرکت در مسیر صحیح و دیدن شرایط به صورت واقعی و نه ” توهم ” ، و مطالعه و کسب آگاهی در آن زمینه و از همه مهمتر اینکه خوانندگی هم یک ” علم ” هست ! باور بفرمایید همانطور که اگر میخواهید مثلا دکتر یا مهدنس شوید خودتان زحمت میکشید و درس میخوانید و شهریه دانشگاه میپردازید و سختی میکشید و در نهایت ” احتمالا ” دانشی هم کسب میکنید و منتظر نمیشنید و نمیگید من خیلی دوست دارم دکتر شوم پس یکی بیاد کمک کنه اسپانسرم بشه تا من دکتر بشم … خوانندگی هم دقیقا به همین صورت هست ، برنامه ریزی ، کسب آموزش ، تمرین ، مطالعه ! ، فراگیری نزد استاد ، یادگیری ساز و … را پیش نیاز میباشد ، اینکه من صدام خوبه یا همه میگن اصلا صدام حرف نداره  و همگی اساتید منو تایید کردن و … در سال ۲۰۱۷ معنایی ندارد !

اگر فکر میکنید اگه پول باشه همه چیز حله :

کم نبودند کسانی که چند ده و یا چند صد میلیون برای آلبوم و کلیپ و … خرج کردند و الان نام آن ها را من و شما یا نمیشناسیم و یا به زور باید به خاطر بیاوریم و بگیم راستی فلانی چی شد ؟ خیلی وقته خبری نیست ازش … ! واین خودش نشان از میزان موفقیت آن خواننده را دارد …حالا چیکار کنم که موفق بشم ؟

این سوال خیلی کلی هست و پاسخ خیلی کلی هم میشود به آن داد ولی من میخواهم پیشنهاداتی به شما بکنم تا شاید با استفاده از این روش ها برای خود بتوانید برنامه ریزی در مسیر خود انجام دهید .

بسیار مهم هست که بیوگرافی خوانندگان موفق ایرانی و خارجی را دقیق و مفصل بخوانید ! تحقیق کنید و کنجکاو بشید که آیا مدل من فکر میکردند ؟ آیا مانند من منتظر سرمایه گذار بودند ؟ ببینید آنها از کجا شروع کردند و چه مسیری را طی کردند ؟ چه سختی هایی کشیدند و …

کم نبودند کسانی که با یک ساز مثلا گیتار و یک میکروفون ساده داخل منزل آهنگ خواندند و ضبط کردند و امروزه خواننده موفقی هستند و در بهترین سالنها ها کنسرت برگزار میکنند و مشغول فعالیت هستند ، این ها ۹۹ درصد کسانی بودند که عاشق کارشان بودند ، عاشق موسیقی و بابتش هزینه دادند ! تلاش کردند و تلاش کردند و نا امید نشدند و بارها آزمون و خطا کردند و مطالعه کردند و یاد گرفتند ، ضرورت مطالعه و تمرین را درک کرده بودند و در نهایت تا …. به جایی رسیدند که ما آنها را میشناسیم ولی فکر میکنیم با همان آهنگی که ما او را شناختیم او کارش را شروع کرد و قبل از آن را نمیبینیم که چقدر زحمت پشت آن هست … این تصور غلط هست و همین تصور باعث میشود خیلی ها در نظر دارند و توقع دارند فقط یک آهنگ بخوانند و توقع داشته باشند همون آهنگ هم موفق و معروف شود . در این زمینه بحث مفصل هست و از حوصله خارج…

در مجموع هنرمند اسپانسر نیست ! اگر دوستی دارید که به تازگی سیستمی خریده و دارد آهنگسازی میکند ! و به شما گفته تشریف بیارید من همه کارای شما را رایگان انجام میدهم و مثلا اسپانسر میشم اسم این مدل یک همکاری آماتوری برای کسب تجربه هست و مطمئن باشید دوست عزیز آهنگساز شما زمانی که تجربه لازم را کسب کند دیگر با این شرایط همکاری نخواهد کرد ، اگر تمایل به این مدل همکاری دارید از نظر کار تیمی و کسب تجربه هم برای شما خوب هست و هم برای طرف مقابل شما هر چقدر هم شما استعداد و صدای خیلی عالی و پیش هر کی رفتید گفتند اصلا شما ستاره تابناکی در آسمان پاپ ایران هستید از یک هنرمند حالا چه آهنگساز ، چه تنظیم کننده و چه نوازنده توقع اسپانسر شدن و سرمایه گذاری کردن نداشته باشید چون اینکار اصلا ئر حوزه تخصص یک هنرمند نیست ، این امر اگر هم قابل اجرا باشد میبایست توسط شرکت های تجاری دارای برند انجام شود تا برای خود از طریق شما تبلیغ انجام دهند که شرایط خاص خود را هم دارد و اگر موفقیت های نسبی در این زمینه به دست آورید و چندین آلبوم و کلیپ موفق داشته باشید و برای خود مخاطبینی گسترده پیدا کرده باشید آن موقع شاید بتوانید این انتظار را داشته باشید تا یک سرمایه گذار با شما همکاری کند و آن سرمایه را باید هزینه تهیه آلبوم و آهنگ خود بکنید …

هنرمند اسپانسر نیست ، هنرمند سرمایه گذار نیست ، هنرمند حامی مالی نیست .

از اینکه زمان گذاشتید و این مطلب را مطالعه فرمودید بسیار سپاسگزارم و امیدوارم برای شما بتواند مفید هم باشد .همواره یادتان باشد یک شخص علاقه مند به هنر ، برای اینکه آن هنر را فرابگیرد و بیاموزد و تخصص کافی را به دست بیاورد چقدر زحمت کشیده و هزینه کرده و عمر پای کارش گذشته و تجهیزات بسیار گران قیمت را ذره ذره توانسته با عشق به دست بیاورد و هزاران زحمت دیگر … که بهتر هست این را ما درک کنیم تا در آینده توقع داشته باشیم دیگران هم ما را درک کنند .

توحید کاظمی

آبان ۹۵

در صورت داشتن سوالات در این زمینه ابتدا قسمت پاسخ به سوالات متداول را مطالعه فرمایید و در صورت عدم رسیدن به پاسخ ، سوال خود را ایمیل کنید

پاسخ به سوالات متداول

 

در پایان خوشحال میشم هر صحبتی که در این مورد دارید در قسمت نظرات بفرمایید و همینطور علاقه مندان و هنرمندان عزیز مایل به همکاری لطفا یک بیوگرافی کامل هنری شامل میزان آشنایی با موسیقی و همینطور تحصیلات آکادمیک و سایر اطلاعات و سوابق فعالیت هنری خود را به آدرس ایمیل tohidkz@yahoo.com ارسال فرمایید

 

با تشکر از شما خواننده گرامی به دلیل وقتی که برای مطالعه این مطلب گذاشتید

توحید کاظمی

آبان ۹۷

11390280_10205161677336181_5652678960293696611_n

اشتراک
اطلاع رسانی
guest

328 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
......

اموزش ویالون .گیتار پیانو

MR

سلام مهدی راد هستم 14 سالمه شاید باورتون نشه ولی بعضی از آقایون و اساتید میگویند من صدایی دارم ک اگه بخونم کشورو منفجر میکنم من از موقعی ک یادمه تو کاره موزیک بودم و صدای من دقیقا همون صدای مرتضی پاشایی هسش من خودم فعلا نمیخوام بخونم میخوام بیشتر تمرین کنم ولی برادرم آقای حسین راد اسرار زیادی دارن انشالله تا 1 سال آینده آهنگ من رو میشنوید امید وارم ک خوشتون بیاد کسانی ک از صدای مرحوم مرتضی پاشایی عزیز خوششون میاد مطمعن باشین ک من همونم مر30

support_admin

موفق باشی آقا مهدی راد

سهراب A2

داداش بیا من15سالمه فیت میدم خواننده خوش صدای هستم شمارم09115504438

MAHMOOD PAGHAR

با سلام خیلی نه مجلسی و نه خودمونی بگم و طولانی هم نباشه اول از عشق و علاقه ام بگم ک من ۱۳ ساله به دنبال یک راه برای رسیدن به آرزوی این چندین و چند ساله ام به جاهای مختلفی رفته و با اشخاص زیادی در میان گذاشته ام اما حرف اول پول است… من یه پسر ۲۱ ساله اهل شیراز و ساکن لارستانم به اصفهان و شیراز و تبریز و صد جای دیگر رفتم و سختی و بیخوابی و سرما و گرما رو تحمل کردم تا به آرزوی زندگیم و به قول پاشایی به اون رویای خواننده شدنم… مشاهده ادامه ... »

سولماز قنبری

باسلام و خسته نباشید.
من به دنبال اسپانسری برای دی وی دی آموزشی آرایشگری (موم عربی) هستم که خودم آن راتهیه کرده و مجوز تولید و اکران برای آن دریافت نموده ام.
اگر بتوانید مراراهنمایی بکنید بسیار ازشما سپاس گذارمیشوم.
لطفا پاسخ را به ایمیل من بفرستید.
ایمیل:pranses@mailfa.com
باتشکر سولماز قنبری

support_admin

سلام خانم قنبری عزیز ، شما مطلب بالا را مطالعه کردید ؟!

Arash Delfard

سلام دوست عزیز یه اتود از صدام وموسیقیم براتون ایمیل کردم،میدونم میخونید همه رو ولی من همیشه توزندگی آخرصف بودم،ممنون میشم گوششون بدید

support_admin

با سلام ، اگر ارسال کردید حتما پاسخ آن برای شما فرستاده میشود .

محمد

باشما فیت میدم اینم شمارم 09211299486

امین

سلام برای همکاری با شما در زمینه اینکه بخوام بخونم چه شرایطی وجود داره؟ اگه لطف کنید هزینه کلی رو هم بهم بگید ک باید پرداخت کنم ممنون میشم

support_admin

با سلام آقای امین عزیز
شما میتوانید ابتدا یک نمونه صدا و یا اگر آهنگی قبلا خواندید به همراه بیوگرافی ایمیل کنید به آدرس persianbikalam@yahoo.com
موفق باشید

رضا

داش من باهات فیت میدم اینم شمارمه09185233611

فرشته سعیدی

سلام من مدیر رسانه ی محمد رضا قیصربیگی هستم ایشون هم البوم داره هم اجرای زنده داشته اهنگاش تو سایتای معتبرهست.اسپانسر قبلیش به دلیل اینکه خانوم بودو ازدواج کرد نتونست دیگه اسپانسرش باشه
به هرحال اگه خواستید به ایمیلم ایمیل بزنید تا اطلاعات کاملتری در اختیارتون قراربدم
ادرس ایمیلم
Fereshtesaeidy@gmail.com

support_admin

با سلام و تشکر از پیام شما
ایمیل خود را اشتباه وارد کردید و همینطور به نظر میرسه مطلب بالا را کامل مطالعه نکردید .
موفق باشید

امیروحید

سلام ب شما دوست خوبم واقعا متشکرم از راهنمایی صادقانتون.من یک سال الان میخونم .زندگیمو پای عشق ب موزیک گذاشتم والان من تمام وجودم شده موزیک وخوندن الان نزدیک ب ۶تا تراک ازم پخش شده .٣تا تک تراکم دارم ک ب دلیل کمبود پول نمیتونم پخششون کنم .سر تونو ب درد نیارم .خداییش راهنماییم کنید مسل یک برادر بزرگتر .بگید چکارکنم.لازم ب ذکر بگم اینم در نظر داشته باشید حامی مالی نداشتم و ندارم .این اهنگاهم .خودم کار کردم .هزینهاشو تقبل کردم.باسپاس بی کران .اگر لطف بکنید جوابمو ب ایمیلم بفرستید .خیلی ممنون میشم.

arsalan

سلام داداش خوبی .من اگه بخوا میتونم تا حدی کمکت کنم اگه شد به من جواب بده شمارمو میزارم اس بده ممنون

eagno

سلام من توی مشهد زندگی میکنم کلاس خوانندگی اینجا نیست و شرایط مالی اجازه نمیده که به اینجور کلاسا برم صدام بد نیست ولی واقعا دوست دارم بخونم و واقعا مصمم هستم لطفا راهنماییم کنین

ع.کاظمی

سلام .یه دوست دارم که از من خواسته اسپانسرش بشم ولی چون اطلاعاتم در این زمینه کامل نبود امروز این سایتو سرچ کردم.من خودم مشکل مالی دارم ولی موفقیت دوستم برام آرزومه بهم گفته با 10میلیون کارم راه میوفته میخوام ببینم کسی هست که در این زمینه کمکم کنه که شرمنده دوستم نشم……منتظرجوابم

support_admin

پاسخ برای شما ارسال شد

oveis

سلام
من یه تیم قوی موسیقی دارم با نمونه کارهایی از جمله بیشتر از 5 تا تیتراژ برای برنامه های صدا سیما و رابط هایی دارم که هم میتونم سفارش کار بگیرم هم هر موزیک که میسازم رو پخش کنم از سازمان.فقط استودیویی برای کار و فعالیت در این زمینه ندارم.
اگر میتونیم با هم کار کنیم یا شما کمکی به ما کنید در خدمتم.
متشکر

فاطمه

با عرض سلام. دختری هستم متولد 68 . که بزرگترین آروزی زندگیم خوندن تو ایرانه. من سنتی میخونم و با اطمینان میگم صدای خیلی خوبی دارم و هرکس تا حالا صدامو شنید بهم گفت موفق میشم. ازتون خواهش میکنم بهم توجه کنید و کمکم کنید تا بتونم به هدفم برسم، شما رو به خدا قستون میدم. کمکم کنید. حداقل فقط یکبار صدامو گوش کنید، فقط یکبار!!!

support_admin

سلام دوست عزیز

اگر سایت رو کامل مطالعه میکردید متوجه مشدید که ما تست صدا میگیریم و حتی برنامه ای هم برای این منظور در سایت قرار داده شده که لینک آن در پایین قرار داده شده :

https://persianbikalam.org/%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86/

شما هم میتوانید نمونه صدای خود را به همراه بیوگرافی به آدرس persianbikalam@yahoo.com ارسال کنید و منتظر پاسخ باشید

موفق باشید

بنیامین

سلام فاطمه خانم من هزینه پرداخت میکنم خوانندگی هر چقدر بشه اما به دمبال خانمی خوش صدا میگردم که 2 صدای بخونم
09015128621
شماره مبایلم

keyvan.s.h

سلام کیوان کیوان قربانی یه جوون 16ساله که تو مازندران همه منو میشناسن کسی نبایداز صداش تعریف کنه میگن صدام خوبه و مهم تر از همه اینه خودم صدامو قبول دارم همش اعتماد به نفس خیلی مهمه و یه روزی میشم ستاره شهر من تو کار محلی بودم که جشن کم نداشتم شب روز جشن بودم که از درسم افتادم که ترک مدرسه کردم این شد که میخوام بیام تو پاپ تو پاپم صدام خوبه حالا بازم تو تل میتونید بیاید صدامو میفرستم تا گوش کنید 09118045077یعنی از صفر میخوام شروع کنم شاعر میخوام اهنگ ساز میخوام همچی فقط صدا… مشاهده ادامه ... »

support_admin

با سلام ، شما میتوانید یک نمونه صدا به ادرس ایمیل persianbikalam@yahoo.com ارسال کنید .

اغما

فاطمه خانم من ب ی دختر برای تکمیل کار هام نیاز دارم هرکس ک حاظر هست فقط تهرانی باشه بزنگه09390449016

مهرداد

سلام منم خواننده ام و دنبتل خواننده زن… اگه مایلی باهم کار کنیم تماس بگیرید ۰۹۳۸۰۸۸۸۱۱۳

علیرضا

خواستی میتونم کمکت کنم در حدی که بتونم من خودم 6 ساله پیگیر این کارم و کلی وقت پاش گذاشتم هم شاعرم هم خواننده تو این مدت اینقد نوشتمو پاره کردم ک الان میتونم تکست های حرفه ای بنویسم سبک کارمم پاپ آرم بیه ایشالله بعد عید تراکام میاد بیرون …………………………………………..ساکن مشهد هم هستم…………..خلاصه اگر کمکی خواستی در حدی ک بتونم کمکت میکنم ………………….بقیه هم خواستن میتونن رو کمکم حساب کنن ………………………….09303877821

محمدعلی

سلام دنبال اسپانسر هستید؟

ساواش

اره

ehsan

اهنگ بخون کاراتو تو اینیستا بذار تو پیج خواننده ها فالو کن کاراتو تو نت به اشتراک بذار زیر پستاتم بنویس دنبال اسپانسر هستی دیده بشی تمومه

ronak

سلام من تواین هفته اولین اهنگموخوندم ورفت توسایت چون زن هستم توایران سخته واقعاامامنخیلی به کارم علاقه دارم ومیخوامباوجودتمام سختیاش ادامه بدم خوندن روازشماهممیخوام کمکم کنین ممنونم

support_admin

پاسخ برای شما ایمیل شد . @ronak

Mohammad ahmadi

سلام اگه برای همخوانی اهنگ تمایل دارید لطفا با من ارتباط بگیرید

امید

Fjomid@تست اکانت

محمدعلی

بله

نوید

من دنبال یه همصدا خانم هستم برا تهیه موزیک ،خوشحال میشم همکا ی کنیم
به ایمیلم پیام بدین که شرایط رو عرض کنم
Navidsinafar@yahoo.com

نیما

سلام خانوم من میتونم بهتون کمک کنم بیاین آیدی پشتیبانی بهم بدین ایمیلم، حرف بزنیم

علی

سلام مقصد جایی در انتهای مسیر نیست بلکه لذت بردن از قدم هایی است که در این راه برمیداریم کلا تو هر کاری اگه براش زحمت نکشی تهش زیاد بهت حال نمیده و جدای از این تو راهی که میری باید از هر لحظه ش لذت ببری و وقتی هم به مقصد رسیدی بتونی به خودت بگی آره من تونستم من با قابایت ها و پشتکاری که داشتم تونستم به هدفم برسم و آره من خواستم و تونستم! وگرنه یهویی اگه برسی که دلزده میشی همین بازی کلش اگه از همون اول میلیونی به بازیکناش جم میداد کسی بازی نمیکرد… مشاهده ادامه ... »

محمد رضا

سلام، خدا قوت و خسته نباشید راستش من هنوز تو جامعه ای که زندگی میکنیم اعتقاد دارم که هستند کسانی‌که‌هنر دوستند و به چیز دیگه ای … فکر نمیکنند از توضیحاتی که دادید ممنون، بنده حقیر استعداد ویژه ای در خوانندگی(با صدای خودم) عضو گروه انجمن گویندگان جوان تهران(مهرداد رییسی)و جسارت و تقلید صدای اساتید بزرگ موسیقی فریدون فروغی، اساد ویگن، شهریار و… کاری نداریم ولی خدا استعدادی که به شما داده رو باید ازش استفاده ببری و اگر نه در کارهای دیگه که موفق نخواهی شد بلکه مورد باز خواست هم واقع میشید، باتشکر از حوصله ی شما و… مشاهده ادامه ... »

support_admin

سلام دوست عزیزم محمد رضا و تشکر میکنم که مطلب را مطالعه کردید ، با نظر شما موافقم و خوشحال میشم اگر قصد فعالیت دارید نمونه اجرایی ایمیل کنید . موفق باشید .

حمیدرضا

آقا توحید عزیز تشکر از راهنماییتون ولی من قانع نشدم

احسان

راهنماییم کنید

احسان

میخوام بخونم نه برای شهرت…ولی راه ها واسم بستس…هزینه یک رکورد گرفتن هم ندارم……………………………….

rasool

با سعی تلاش فراوان تو هم می تونی درامدیرو ماهنه واسه کاری که بهش علاقه داری و بهش عشق میورزی کنار بزاری

همه ی اونایی که الان به جاهای مرتفعی رسیدند سعس تلاش فراوانی کردند

فقط کا فیه که موفقیتو در دوقدمیت ببینی

(هر کسی استعدادی داره که خداوند بهش هدیه داده فقط باید بگردی و پیداش کنی مثل خوانندگی که باید استعداد صدای خوب رو خدا بهت بده) از نظر من انسان اگه این استعداد رو نداره و داره به خودش تحمیل می کنه که منم اره نمیتونه ” و موفق نمیشه

یه بنده خدا

من خواننده نیستم ولی…
https://www.aparat.com/v/u1Cbo

نوید رهگذر

من هزینه نمیخوام اما خوشحال میشم یه اهنگ ساز باشه که واسم کارامو ببنده بصورت قسطی یا قراردادی من ترانه هامو خودم مینویسم دنباله کاره قری یا شیش و هشت هم نیستم من کارهایی که نوشتم و دوست دارم قوی باشه و بتونم موندگاری داشته باشم تو این سبک و حرفی داشته باشم برای گفتن و اینکه تم خوندنو هم خودم در آوردم و تنظیم خوب میخوام اما تنظیم کننده های خوب نرخشون خیلی بالاست اگر همکاری کنید ممنون میشم

support_admin

سلام دوست عزیز و با تشکر از پیام شما

ما همیشه برای تهیه آهنگ قرارداد تنظیم میکنیم ، برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ایمیل persianbikalam@yahoo.com تماس بگیرید و همینطور نمونه صدای خود را ارسال کنید .

کیوان

نوید رهگذر عزیز من میتونم کمکت کنم دوست خوبم اگر ترانه های خوبی داشته باشی برای کارات.

علی

سلام من چند ترانه پاپ دارم ولی متاسفانه به دنبال یه آهنگساز میگردم ک واسم کارامو ببنده

support_admin

با سلام ، شما میتوانید نمونه صدا به همراه بیوگرافی خود را به آدرس ایمیل persianbikalam@yahoo.com ارسال کنید

محمد

سلام داداش تماس بگیر ۰۹۳۷۳۳۴۸۰۸۱

فواد ذبیحی

سلام
من میتونم کمکتون کنم
تو آپارات بزنید “فواد ذبیحی” و با من تماس بگیرید

saman

سلام.. این شمارمه تماس بگیر…
09385040971
سامان

محمدرضادره زرشکی

سلام وخسته نباشیدبه دوست محترم من محمدرضا دره زرشکی هستم از استان یزدکه ازبچگی به خوانندگی علاقه خاصی دارم چندین ساله تمرین میکنم اما وضع مالیم صفره نمیتونم براخودم خرج کنم ولی ازبس علاقه دارم تو گوشیم باصدای استادقمیشی تمرین میکنم وخیلی شبیه استاد قمیشی میخونم صدای من واستادقمیشی خیلی بهم نزدیک هست همه دوستام هم عاشق صدایم هستن امانمیدانم چه راهی بروم تابتوانم سرمایه گذاری کنم کلاسهای خوانندگی در استان یزد نیست ولی درکلاسهای سلفچ و صداسازی شرکت کرده ام.چگونه میتوانم برای خود اسپانسرپیداکنم و در کارم موفق باشم. لطفا راهنماییم کنید.

محمد

توکار رپم ب ی پاپ خون نیاز دارم اینم شمارمه09211299486

Reza

سلام شعرو آهنگ دارین؟

Rasul

سلام شعر اهنگ دارم من میتونی بخونی؟

Mohsen

سلام ..میتونی یکی از شعرهات رو برام ایمیل کنی ببینم تو چه سبکیه …ممنون
Ziraksazanpayam@yahoo.com

سهراب A2

داداش بیا من15سالمه فیت میدم خواننده خوش صدای هستم شمارم09115504438 بیا باههم بخونیم زنگ بزن

1 2 3 10